Az MR Racing mind az öt kettőse teljesítette az ORB második futamát, a 21. Miskolc Rally-t. A Gyarmati – Kocsis duó Eger után a borsodi megyeszékhelyen sem talált legyőzőre a Rallye2-ben, míg az Osváth – Farnadi és a Borbás – Csáki párosok egy kategória bronz, illtetve ezüst éremmel térhettek haza Miskolcról.
Gyarmati Ariel és Kocsis György duplázott Miskolcon, hisz a Rallye2-ben ezúttal is a Mitsubishis páros volt a leggyorsabb.
,,Nagyon élveztük a versenyt, többnyire klasszikus rali pályákon versenyezhettünk. Akadtak, olyanok, amiknek elég rossz volt a minősége, de ezeken kellett menni. Próbálgattuk az autót, most nem variáltunk a beállításokkal, de a következő verseny előtt mindenképpen kell egy hosszabb tesztet csinálunk, mert nem viselkedetett jól a Mitsubishi ezeken a kátyús- dobálós szakaszokon, nagyon elpattogott, úgyhogy nem is mentünk olyan tempót, amilyet igazából lehetne. Egyébként jól éreztük magunkat. Egy kivételével minden gyorsaságit megtudtunk nyerni, a power stage-t is és a Rallye2 abszolútban megnyertük a versenyt. Jó irányba haladunk az autóval és még van benne potenciál bőven. Amit kicsit méltatlannak tartok az az, hogy a célceremónián sem erről, sem a P csoportról nem esett egy árva mondat sem. Ez rosszul esett nekünk és másoknak is.”
Osváth Péter és Farnadi Ágnes az abszolút 9. és a 3-as kategória 3. helyét szerezte meg az ORB mezőnyben. A balatonfüredi kettős kicsit álmosan kezdett az első három szakaszon, majd a második körben egy technikai hiba is hátráltatta a Mitsubishis párost, a hátsó differenciálmű belseje szétesett. A kilencedik szakasztól minden a helyére került és szoros csatát vívtak a Rongits – Hannus párossal. Végül a dobogón fejezték be a miskolci futamot.
,,Volt egy technikai problémánk a második körben, majd a kilencedik szakaszon autóztunk egy átlagos időt, de nem volt nagy különbség a kategóriatársakhoz képest, a tízediken pedig tudtunk menni egy sokkal jobbat. Balogh Jani nagyon ellépett, nekünk Rongits volt a fontos, mi őt figyeltük. Minden gyorson közelítettünk is rá, aztán mentünk egy egál időt, de sajnos az utolsó szakaszon neki jobban kijött a lépés, így nem tudtuk megelőzni. Nagyon szerettünk volna másodikak lenni és minél több pontot begyűjteni, de ahogy a közmondás is tartja, aki a kicsit nem becsüli, a nagyot nem érdemli, úgyhogy elégedettek vagyunk a mostani harmadik helyezéssel is.”
A Kovács – Istovics kettős az abszolút 15. pozícióban zárta az R5-ös Ford Fiestával a számukra cseppet sem esemény mentes futamot.
,,Emberpróbáló és megterhelő volt a 12 gyorsasági szakasz egy nap alatt, de ezzel kifejezetten nem volt gond, annál több a gumizással. Illetve azzal, hogy a nézők folyamatosan elmozdították a rendezők által kihelyezett gumikat. ertem én, hogy látvány kell, de azért ne sokmilliós autókkal meg ne adj, Isten emberéletekkel játszanak! A legfőbb gondot nekem a nézők viselkedése okozza. Ami pozitívum az az, hogy célba értünk, szemben Egerrel és ismét autóztunk 140 km-t versenytempóban. A harmadik gyorson a technika ördöge is utolért minket: egy nagy levágban valami felütött az autó alján, és ez egy rejtélyes elektronikai hibát okozott, ami másfél percünkbe került. Egerhez képest a tempónkon látszik a fejlődés, ezen a nyomon kell tovább haladnunk. Tisztában vagyunk vele, hogy ezzel az autóval még gyorsabban kell menni és tudjuk azt, hogy az autó tudja is, de fel kell nőnünk hozzá.”
Sebestyén Roland és Radó István a 3-as kategória nyolcadik helyen végzett a Miskolc Rally-n. A szolnoki pilóta ismét értékes tapasztalatokat gyűjtött a szezon második aszfaltos versenyén.
,,erdekes volt, hogy felírtunk a pályákat, a körbefestett nyilak alapján, hogy hol lesz a gumik helye a szakaszokon, aztán az abroncsok teljesen máshol voltak és gyorsonként változtak. Tréfás volt… Ahhoz kellett alkalmazkodni, hogy hol volt gumi, hol nem, volt, hogy a nézők betették őket középre, hogy megtréfáltak minket. A Miskolc Rally-n abszolút az ment jól, aki jól tud improvizálni. Nyilván sokat kellett vállalni, és ez azért látszott a pilótákon, hisz elég sokan kiestek, pedig nem rossz kezű versenyzőkről beszélek, élmenők is beestek. Ez volt az egyik része, a másik meg, hogy sajnos kaptunk egy perces büntetést, amit mi nem is tudtunk, ezért nem tudtunk kellő időben reagálni rá. Ez egy korai IE-be érkezés volt a sportbírók szerint, amit mi vitatunk, de elfogadjuk, mert változtatni sajnos már nem tudunk rajta. Az eredményünkkel összességében elégedett vagyok, tekintve, hogy nagyon nehéz, technikás, felhordásos pályákon autóztunk. A Mitsubishit egy karcolás nélkül behoztuk a célba és annyira nem mentünk rossz időket.”
Akár csak Gyarmati Ariel, úgy Borbás Szabolcs is duplázott Miskolcon. A sásdi pilóta és navigátora, Csáki Richárd Eger után ismét a dobogó középső fokár álhatott fel a 6-os kategóriában.
,,Miskolcon is közelebb kerültem a Fordhoz, de még nagyon sok van benne, próbálom megtalálni azokat a dolgokat rajta, amitől még gyorsabban tudok majd menni vele. Miskolcon a gátlókon állítottunk, igyekeztem megtalálni az ideális beállítást a rosszabb minőségű aszfaltra és szerintem találtam egy olyat, ami passzol az én stílusomhoz. Sajnos egy hosszú áttétel van az autónkhoz, úgyhogy ezeken a pályákon nagy hátrányban voltam a többiekkel szemben. A srácok a verseny után megnézik, hogy, milyen áttétel van most a Fiestán és mivel többféle váltó van homologizálva az autóhoz, meg fogjuk találni a nekem ideálisat. Most egy hosszú áttétel van az autón és ha egy rövidet tudunk bele rakni akkor sokkal jobb lesz a Ford. Nem vagyunk lemaradva a bajnokságban, 3 pont a hátrányunk Hoffer Zsolti mögött. Szeretnék minél közelebb kerülni hozzá és magam mögé utasítani amilyen gyorsan csak lehet.”