A csapatok a hétvégén az Indiai Nagydíjat futották. Lássuk, hogyan szerepeltek.
Red Bull
A Red Bull a már megszokott formáját mutatta a versenyen, Vettel egy újabb győzelmet zsebelt be, csapattársa, Mark Webber szenvedett a gumikopással és végül nem sikerült dobogós helyezést szereznie. Vettel a verseny minden egyes körében az első helyen állt, a leggyorsabb kört is a német pilóta teljesítette, így mesterhármast ért el. Webber az első körben veszítette el második helyezését, majd a harmadikat az utolsó boxkiállásoknál Alonsóval szemben. Jelenleg a világbajnokság második helyezettjétől 19 ponttal van lemaradva.
McLaren
Button tovább folytatta intenzív munkáját, Vettelt nyomás alatt tartotta, de végül sebességhiány miatt nem tudott a győzelemért harcolni. Az első körben megelőzte Webbert, a második helyre került és annak ellenére, hogy öt másodperces hátrányban volt csak Vettellel szemben, nem tudott közelebb kerülni német riválisához. Hamilton, miután három helyes rajtbüntetést kapott, helyezést veszített a rajtnál, majd egy nem tervezett boxkiállást kellett végrehajtania, miután ütközött Massával, végül a két Mercedes mögött a hetedik helyen végzett.
Ferrari
Alonso örült, hogy a dobogón végzett az első Indiai Nagydíjon, különösen azért, mert az utolsó boxkiállások során sikerült megelőznie Mark Webbert, ezzel idei kilencedik kupáját gyűjthette be. A rajtnál helyezést veszített, amikor szélesen vette az első kanyart, de szorosan Webberen maradt, majd a 39. körben a kerékcserék során meg is előzte. Csapattársa, Massa egy helyet javított a rajtnál és Alonsóval tudott menni, ám ütközött Hamiltonnal az ötös kanyarnál. Boxutca áthajtásos büntetést kapott ezért, egy körrel később viszont kiállni kényszerült, autóján a bal első felfüggesztés eltört.
Mercedes
A Mercedes idei legjobb eredményét érte el ötödik és hatodik helyével, Schumacher és Rosberg között ismét szoros harc folyt. Miután a rajtnál három helyet nyert, Schumacher azonnal Rosberg mögé került, de csak az 50. körben előzte meg, utolsó kerékcseréjekor. A gyorsabb lágy keveréken el tudott húzni Rosbergtől, aki a kemény abroncsok mellett döntött, így két pont előnyre tett szert riválisával szemben.
Renault
A Renault az utóbbi négy versenyből harmadik alkalommal nem szerzett pontot, Vitalij Petrov és Bruno Senna a 11. és 12. helyen fejezték be a versenyt. A lassú indulás, a harmadik körben elvégzett első boxkiállás után Petrov pontszerzésébe került, mivel Perez mögé került, aki a 10. helyen végzett. Senna egy más stratégiát választott, három körrel a leintés előtt cserélt kereket, de a kilencedikről a 12. helyre csúszott vissza. A rajtnál négy helyet javított, de a verseny nagy részét KERS nélkül teljesítette, mely a 10. körben hibásodott meg.
Williams
Egy újabb felejthető verseny a grove-i csapatnak. Barrichello versenye már az első kanyarban elromlott, amikor csapattársa, Pastor Maldonado autójába hajtott, miközben Kamui Kobayashival szemben védekezett. Ezért a boxba kellett hajtania, majd kemény keverékű abroncsot kapott. Végül a 15. helyen ért célba, Kovalainen Lotusa mögött. Maldonado túlélte az első kanyarban történt balesetet és a 13. helyen állt, amikor sebességváltója az ötös kanyarnál megadta magát.
Force India
Sutil és di Resta időmérő edzésen tapasztalt szerencséje a versenyen is tovább folytatódott. Sutil az idei évben hetedik alkalommal szerzett pontot, di Restának azonban a 12. helyről indulva nem sikerült a pontszerzés. A két pilóta különböző stratégiát választott, Sutil két kiállásos versenyt futott, a kemény keveréket az utolsó etapban használta és a kilencedik helyen ért célba a sauberes Perez előtt. Di Resta eközben a második körben cserélt kereket, három kiállásos taktikája részeként, a lassabb, kemény keveréket csak az első két körben használta. A kockáztatás nem volt kifizetődő, a 13. helyen zárt.
Sauber
Ahogy a Force Indiának, úgy a Saubernek is keserédes vasárnap délutánja volt Indiában, Sergio Perez pontszerző, 10. helyen zárt, de Kamui Kobayashi az első körben kiesett. Perez a 20. helyről indult rajtbüntetése után, de az első körben kereket cserél, a lágy keveréket kapta meg. Innentől kezdve folyamatosan javult, már csak egyszer cserélt kereket és a 10. helyen zárt. Kobayashi az első kanyarban történt baleset áldozata lett, Glock útjába került, miközben próbálta elkerülni Barrichellóval az ütközést.
Toro Rosso
Jaime Alguersuari négy pontot szerzett a 10. helyről indulva. Miután a verseny elején megelőzte Sennát és hosszú második etapot futott, 15 másodperces előnnyel ért célba üldözői előtt. Csapattársa, Buemi lehetett volna legközelebbi riválisa, ám a svájci pilóta kiállni kényszerült. A 10. helyen haladt, amikor műszaki hiba miatt megállni kényszerült, értékes pontokat veszítve.
Lotus
Heikki Kovalainen jó formát mutatott Indiában, csapattársa, Jarno Trulli az első körben ütközött, a HRT-s Narain Karthikeyanhajtott autójába a hármas kanyarnál. Defekt és az autó sérülései miatt már a futam elején egy kör hátrányba került, innen már nem tudott felkapaszkodni. Kovalainen közben jól szerepelt, első boxkiállása előtt a 10. helyen is állt. Végül a 14. helyen ért célba, megelőzve Rubens Barrichello Williamsét.
HRT
Minden figyelem a hazai versenyzőre, Narain Karhikeyanra szegeződött az első Indiai Nagydíjon, a 34 éves pilóta csapattársát megelőzve, fél másodperccel Jerome d’Ambrosio mögött ért célba. A hármas kanyarnál ütközött Jarno Trullival, mely során megsérült autóján az első vezetőszárny, de ennek ellenére versenyképes tudott lenni, d’Ambrosio előtt állt addig, míg 10 körrel a leintés előtt kerékcserére ki nem állt. Ricciardo jól rajtolt és el tudott szakadni Karthikeyantól az első etapban, de a korai harmadik boxkiállás miatt az indiai versenyző mögé került.
Virgin
Egy újabb, csalódott hétvége a Virgin számára, először azért, mert mindkét HRT a szombati időmérő edzésen jobban teljesített a két autónál, másrészt, mert csak fél másodperccel tudták megelőzni a versenyen a tapasztalatlan Karthikeyant. Glock sebességváltó probléma miatt csak néhány kört tudott teljesíteni az időmérő edzésen, majd a versenyen egy körig jutott, miután Kamui Kobayashival az egyes kanyarnál ütközött. D’Ambrosio a verseny nagy részét a két HRT mögött töltötte, de a késői boxkiállások miatt sikerült mindkét pilótát megelőznie, habár több, mint 100 másodperccel ért célba a vezető Lotus mögött.