Hacsak néhány pillanatra is, de a Szentkirályi Ásványvíz Kft. csütörtökön "életre keltett" egy legendás futballistát: a cég látványos külsőségek között sajtótájékoztatón jelentette be, hogy Puskás Ferenc, az Aranycsapat kapitánya lesz terméke új reklámarca, s "meg is szólaltatta" a 2006-ban elhunyt volt játékost.
A szervezők hologrammal "a színpadra varázsolták" a Honvéd és a Real Madrid egykori támadóját, aki egy dublőr hangján "válaszolt" a feltett kérdésekre.
Az új reklámarcot a függöny felgördüléséig titokban tartották – az eddigi Luis Figo korábbi portugál válogatott futballista volt -, s egy show-műsor keretében mutatták be csütörtökön a Budapesti Történeti Múzeumban.
A műsort Vásáry André előadása nyitotta meg, aki az Ötödik elem című film egyik betétdalát prezentálta, majd a Bajnokok Ligája közvetítésekből is jól ismert Hajdú B. István ragadta magához a mikrofont, mint műsorvezető. Következett az egyik legjobb magyar freestyle játékos, Sűrű Tamás bemutatója.
Ezt követően általános meglepetésre – a többség valamelyik jelenlegi Real Madrid-játékosra számított – Puskás Ferenc hologramja jelent meg a színpadon. Az egykori kiváló játékos ezután a rá jellemző vidámsággal "beszélgetett el" a műsorvezetővel, illetve a sajtó képviselőivel.
"Sokat gondolkoztam azon, hogy ki legyen az új reklámarc. Igazi legendák kevesen születnek, és kevesen válnak azzá" – mondta Balogh Levente, Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos ügyvezetője, aki később köszöntötte a labdarúgó özvegyét, valamint külön erre az alkalomra Magyarországra érkezett unokáját.
"Sajnos kiskoromban nem láthattam sokat játszani nagypapámat, számunkra nagy megtiszteltetés, hogy egy ilyen nagy márka őt választotta" – mondta spanyolul Elizabeth, majd magyarul zárta mondandóját: "Hajrá Szentkirályi".