A Hungaroring. A nyári szünet előtti utolsó verseny nem pihenés az autóknak, vagy a pilótáknak, mivel mindkettejük számára nagyon megterhelő, a pálya kanyargós vonalvezetése miatt nem lehet egy másodpercre sem pihenni a pilótának. Ami az autókat illeti, az új erőforrás itt kap igazán komoly tesztet, mivel a gyors körhöz elengedhetetlen a jó vezethetőség a lassú kanyaroknál. A magas hőmérséklet – 50 °C fokos pályahőmérséklet egészen normális itt – miatt a gumikezelés különös fontossággal bír, a Pirelli a közepes és lágy keveréket szállítja a versenyre. Több évig V8-as motorok hajtották az autókat, sikerült akkor jól kezelni a forgatónyomatékot, de az idei évben ismét fontos szerepet kap ez a tényező. A leszorítóerő hasonlít Monacóhoz. A futam után a Toro Rosso mérnökeinek jó adataik lesznek arról, hogyan teljesít az STR9 a melegebb pályákon, amely hasznos lesz a szezon későbbi versenyein.