A Super Bowl-ról

– mondhatjuk, hogy hazai pályán rendezik a Super Bowl-t, hiszen New Orleans városa már tizedik alkalommal ad otthont a nagydöntőnek. A rendezések számában behozta Miami-t. A két városon kívül a legtöbb döntőnek Los Angeles (7), Tampa (4) és San Diego (3) városa adott otthont.

– az előrejelzések szerint a vásárlók 11 milliárd dollárt költenek el a Super Bowl kapcsán

– a becslések szerint 434 millió dollár kerül elköltésre a döntő helyszíne körül

– 3.8 millió dollárba kerül 30 másodpercnyi reklámidő (7%-al drágább mint a tavalyi évben)

– 7.8 millió dollárba kerül 1 percnyi reklámidő. A 2011-es évben a Volkswagen költötte a legtöbbet reklámra és abban az évben lett a Bowl-ok történetének legtöbbet reklámra fordító cége.

– 111.3 millió tévénéző követte élőben a tavalyi döntőt

– 5.156 akkreditált média munkatárs volt jelen a tavalyi Super Bowl-on. Az első Super Bowl-on Los Angelesben még csak 338-an voltak jelen.

– 6.000 önkéntes segít az idei döntő lebonyolításában

– a tavalyi döntő ideje alatt 13.7 millió Tweet-et írtak az emberek a mérkőzéssel kapcsolatban

– a 31 éves Beyonce adja a félidei Show-t amivel az akkor még csak 23 éves Justin Timberlake óta a legfiatalabb fellépő lesz

Megosztom Facebookon! Megosztom iWiWen! Megosztom Twitteren! Megosztom Google Buzzon! Megosztom Google Readeren! Megosztom Tumblren!

A cikk folytatódik..! kattintson ide!

XLsport.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.