– mondhatjuk, hogy hazai pályán rendezik a Super Bowl-t, hiszen New Orleans városa már tizedik alkalommal ad otthont a nagydöntőnek. A rendezések számában behozta Miami-t. A két városon kívül a legtöbb döntőnek Los Angeles (7), Tampa (4) és San Diego (3) városa adott otthont.
– az előrejelzések szerint a vásárlók 11 milliárd dollárt költenek el a Super Bowl kapcsán
– a becslések szerint 434 millió dollár kerül elköltésre a döntő helyszíne körül
– 3.8 millió dollárba kerül 30 másodpercnyi reklámidő (7%-al drágább mint a tavalyi évben)
– 7.8 millió dollárba kerül 1 percnyi reklámidő. A 2011-es évben a Volkswagen költötte a legtöbbet reklámra és abban az évben lett a Bowl-ok történetének legtöbbet reklámra fordító cége.
– 111.3 millió tévénéző követte élőben a tavalyi döntőt
– 5.156 akkreditált média munkatárs volt jelen a tavalyi Super Bowl-on. Az első Super Bowl-on Los Angelesben még csak 338-an voltak jelen.
– 6.000 önkéntes segít az idei döntő lebonyolításában
– a tavalyi döntő ideje alatt 13.7 millió Tweet-et írtak az emberek a mérkőzéssel kapcsolatban
– a 31 éves Beyonce adja a félidei Show-t amivel az akkor még csak 23 éves Justin Timberlake óta a legfiatalabb fellépő lesz