
Július második hétvégéjén került megrendezésre a Goodwood Festival of Speed, ahol hagyományosan nagy számban kerülnek bemutatásra a sportosság jegyében készült, utcai használatra szánt autók és jó néhány versenyautó is. A fesztivál évről évre több látogatót vonz és egyre nagyobb teret kap az autós médiában, így nem is csoda, ha egy-egy gyár szívesen hozza ide az aktuális új modelljét.
Néhány hete jelentették be a hírt, miszerint Sebastien Ogier tesztlehetőséget kap a Bentley-től, a gyár hosszútávú versenyekre készített Continental GT3 autóját próbálhatja majd ki. Jost Capito, a Volkswagen Motorsport igazgatója, így Ogier főnöke is, sietett leszögezni, hogy a WRC-nek prioritást kell élveznie Ogier életében, de ha a szabadidejéből futja ilyesmire, akkor támogatja a francia szerepvállalását az autó fejlesztése során. A Bentley egyébként a Volkswagen tulajdona, így azzal, hogy Ogier lehetőséget kap, házon belül sikerül egy kis reklámot csapni a luxusautóiról híres márkának. Goodwood-ba hozták el először a Bentley Continental GT3-at, hogy a nagyközönség is láthassa az endurance versenyek reményteljes újoncát, és ha már ott voltak, akkor végiggurultak a goodwood-i hegyi pályán is.
Ott volt Goodwoodban például a Peugeot Sport is. Ők amellett, hogy elvitték Loeb Pikes Peak győztes autóját – ezúttal Gregory Gilbert tesztpilóta vezette -, megmutatták a legendás elődöt 405 T16-ot is a nagyközönségnek.
Anthony Reid túraautó versenyző egy Ford Transit Supervan kormányát tekergette.
Allan McNish azt a szinte hangtalan Audi R18 e-tron Quattro-t mutatta be, amellyel ismét győzni tudott a Le Mans-i huszonnégy óráson.
Akik pedig versenyautó hangot is szeretnének hallani, tekerjék fel a hangerőt ehhez a videóhoz.