Május 12-én adja át második ajándék autóját 100. születésnapja alkalmából a nemzetközi autógyártó cég magyarországi képviselete.
A hófehér Chevrolet Orlando-t ezúttal a Magyarországon elsőként megalapított battonyai SOS Gyermekfalu kapja. A rendezvényen a kecskeméti átadáshoz hasonló születésnapi programok várják a gyermekfalu lakóit.
Második születésnapi ünnepségére készül a 100. születésnapját ünneplő hírneves autógyártó vállalat, amelynek keretén belül egy vadonatúj Chevrolet Orlando kerül átadásra a battonyai SOS Gyermekfalu részére. A gépjármű kulcsát a szegedi Chevrolet C-Mobil márkakereskedés adja át a gyermekfalu vezetőségének. Az autó leginkább a gyermekek szállításában segíti majd a battonyai alapítvány dolgozóit és lakóit, akik így a kicsik iskolába hordását és külön programokra vitelét is könnyebben meg tudják oldani a jövőben.
Az eseményen az amerikai születésnapok hangulatát idéző programok várják a gyermekeket, akik hotdogot és vattacukrot ehetnek, légvárban ugrálhatnak és különböző sorversenyeken vesznek majd részt. A kocsi átadása után a gyermekek zenés műsorral kedveskednek az ajándékozó félnek, akik a rendezvény zárásaként kis ajándékcsomagokkal és egy hatalmas születésnapi tortával lepik meg a kicsiket.
Az SOS Gyermekfalu Nemzetközi Szervezete (SOS-Kinderdorf International)
Az SOS Gyermekfalu egy független, nem kormányzati gyermekjóléti szervezet, amely szerető otthont biztosít elárvult vagy elhagyatott gyermekeknek, megelőző támogatást nyújt gyermekük elveszetésének veszélyével szembenéző családoknak, és oktatási intézményeket tart fenn. Világszerte 132 országban, 491 gyermekfaluban és 396 ifjúsági házban nyújtanak otthont és szeretetet a gondjaikra bízott 73.000 gyermeknek. A Hermann Gmeiner óvodákba, iskolákba és szakképző központokba több mint 174.000 gyermek és fiatal felnőtt járhat, továbbá az SOS Családmegerősítő program keretében rengeteg családnak nyújtanak támogatást, amely szolgáltatás így hozzávetőlegesen 450.000 ember hasznára válik. 489.000 ember az SOS Egészségügyi Központjaiban kap segítséget. Katasztrófák esetén az SOS Gyermekfalu kríziskezelő programjain keresztül igyekszik megoldani, vagy enyhíteni a szükséghelyzeteket. Bővebben olvashat az SOS Gyermekfaluról a nemzetközi szervezet weboldalán: http://www.sos-childrensvillages.org
A Chevrolet
A Chevrolet a General Motors vezető világmárkája, amely évente több mint 3,5 millió járművet ad el, több mint 130 országban. Ez a világ negyedik legtöbb autót értékesítő márkája, ugyanakkor az egyik leggyorsabban növekvő is. Minden kategóriában, ahol szerepel a Chevrolet Europe, jellemzője a kifejező design, az autók dinamikus viselkedése és a kiváló ár-érték arány. Miután 2005-ben újra megjelent Európában, 2008 folyamán megduplázta, félmillió fölé emelte értékesítését. 2009-ben a Chevrolet piaci részesedése Európában 2.3 százalék volt, 426,000 autó értékesítésével. Európai márkakereskedő- és márkaszerviz hálózata 2900 pontból áll. Az új Chevrolet kínálat része a Spark városi autó, a kis Aveo, a kompakt Cruze, a Captiva hobbiterepjáró, a középméretű Epica és a legendás Corvette sportkocsi. 2011ben indul az Orlando családi nagyterű autó, a Camaro kupé-kabrió, az új Aveo és a lejtőshátú Cruze, valamint az új Captiva szabadidőautó, négyféle új motorral. A Chevrolet legnagyobb európai piacai Oroszország, Spanyolország, Olaszország, az Egyesült Királyság, Franciaország és Németország. A Svájcból emigrált Louis Chevrolet által 1911-ben alapított márka az úttörően új, kiterjesztett hatótávolságú Chevrolet Volt villanyautóval készül megünnepelni százéves jubileumát. További információk a Chevrolet-ről:http://www.chevroleteurope.com vagy http://media.chevroleteurope.com .
Forrás: Okolicsányi Marius