A csődtől megmenekülő kiscsapat februárban jelentette be, hogy egyik versenyzői ülését a Forma-Renault csúcskategóriájából érkező Will Stevens kapja. A brit pilóta stabil teljesítménnyel hálálta meg ezt a lehetőséget, a szezon elején ugyanis az esetek többségében jobb teljesítményt csapattársánál, Roberto Merhinél, akit a nevelőszériákban elért eredményei alapján (a Renault-világsorozatban például meggyőzőbb volt, mint Stevens) sokan jóval ígéretesebbnek tartottak.
Noha eddig jól teljesít (legalábbis egyetlen valós mércéjéhez, a márkatárshoz képest), a brit pilóta jövője bizonytalan, igaz elmondása szerint már elkezdődtek a 2016-os szezonnal kapcsolatos tárgyalások, helyzete pedig nem tűnik reménytelennek. „Egészen jó pozícióban vagyunk ezekkel a srácokkal” – mondta az F1i munkatársának. „Versenyzőként olyan elől szeretnél lenni a rajtrácson, amilyen elől csak lehetsz, viszont ki tudja, meddig juthatunk? Idén azt akartam bebizonyítani, hogy megérdemeltem a Forma-1-es lehetőséget, és szeretném azt hinni, hogy folyamatosan ezt teszem!”
„A tempóm általában erős, az eredményeink pedig rendre stabilak, tehát bízom abban, hogy sikerül előrelépnünk. Hogy hol leszek? Azt most még nem tudom megmondani, de teljesen természetes, hogy versenyzőként minél hamarabb pontot akarsz tenni az ügy végére. Tehát, a színfalak mögött is folyamatosan zajlik a munka, és remélhetőleg vagyunk olyan helyzetben, hogy hamarosan véglegesítsünk valamit” – magyarázza a 24 éves sportember.
Noha idén csak márkatársával harcolhatott, csapata ugyanis az összes ellenféltől elmaradt, Stevens komoly lehetőségként tekint a Manorra. „Egyértelmű, hogy egy versenyző a lehető legjobb pozícióban akar lenni. Ezekre a srácokra viszont fényes jövő vár, figyelembe véve, hogy jövőre egy teljesen új autó érkezik, a fejlesztések pedig egészen jók! Szóval biztosra veszem, hogy komoly előrelépést tesznek, én pedig részese szeretnék lenni ennek az utazásnak. A maradás tehát egy nagyon jó opció számomra, hiszen részese lehetek egy ígéretes projektnek” – zárta gondolatát.