A Ford a legnépszerűbb autómárka Magyarországon

Autó

2015. november 6. péntek, 10:57

A magyar autópiac októberben a reménykeltően magas értékesítési számoknak köszönhetően rekord darabszámmal zárt, és az összesített személy és haszongépjármű értékesítés ismét átlépte a régen látott 10.000 darabszámot. A Ford ebben a fokozott versenyben is meg tudta őrizni idei elsőségét.

A piac élénkülésének, a megújult termékpalettánknak, és az idén bevezetett új Focus-nak, Mondeo-nak és a megújult haszonjármű palettának köszönhetően a Fordnak is sikerült növelnie hazai értékesítéseit. Az autógyártó az év első 10 hónapjában 9735 db új autót értékesített hazánkban, ami 12,2%-os piaci részesedét jelent, azaz minden nyolcadik újautó vásárló a Ford márka mellett döntött.

Fordlogo

„Az év első 10 hónapját tekintve havi átlagos magyarországi értékesítésünk megközelíti az 1000 darabot, 4 hónapban, köztük októberben is még ennél is biztatóbbak az eredmények, ezekben a hónapokban egyaránt közel 1100 darab új Ford-ot regisztráltunk Magyarországon.” – mutat rá Szamosi Viktor, a Ford magyarországi ügyvezető igazgatója. – teszi hozzá az ügyvezető igazgató.

„Az elismerés a márkakereskedői hálózatunkat illeti, akik magas színvonalú munkájukkal gondoskodnak arról, hogy a széles, minden vásárlói igényt kielégítő, és a szakma által is számos díjjal elismert modellpalettánk a legmagasabb színvonalon kerüljön bemutatásra ügyfeleink számára. Munkájukhoz minden bizonnyal lendületet adott nyílt hétvégénk, aminek keretében a télre készülve új modelljeinkhez téli gumiabroncs garnitúrát adtunk ajándékba. Az év hátralevő részében is megéri betérni márkakereskedéseinkbe, hiszen készletről kínált modelljeink, pl. az idei NHP program keretében megvásárolható, azonnal elérhető Ranger és Transit modellek széles választéka várja az érdeklődőket.” – avat be Dalos Attila, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója.

Forrás: www.formula.hu – RSS