A Juventus új mezszponzora a Jeep

image

A Juventus 3 év alatt 35 milliót hozó szerződést írt alá az autógyárral.
Az új stadion, a látványos stílusú játék és a Conte csapata által elért eredmények visszaállították a klub varázsát, ami azt is jelenti, hogy újra ez a mez a legkeresettebb az országban. A Fiat Csoportnak pedig sikerült elorozni a szponzori jogot és megállapodni a Juventusszal egy hároméves szerződésről. Ennek értelmében a következő szezontól a Jeep logó fog feltűnni a mezeken.
A Juve és a Fiat Csoport közti kapcsolat történelminek mondható. Kezdete 1923-ra tehető, amikor is Edoardo Agnellit, a Fiat elnökhelyettesét kinevezték a torinói klub élére. A következő évben egy új korszak vette kezdetét az új stadion építésével a Corso Marsiglian. Ez volt az első, teljes egészében vasbetonból épült aréna, ami egyfajta forradalmat indított el ezen a téren Olaszországban, ahogyan ma a Juventus Stadium is ezt teszi.
A szerződés a hazai és az idegenbeli mezre szól, valamint az összes bajnokságra és kupára, ahol a Juve indul. Az autógyár ezen kívül járművekkel is ellátja majd a klubot.
Ezek szerint a zebrák megváltak idegenbeli mezükön feltüntetett Balocco szponzorálásától. A Balocco, amely régóta meghatározó szerepet tölt be a Piemont régióban az édesség-készítés területén, 2010 telétől támogatta az öreg hölgyet.