A Milan szerdán egy új partnerséget jelentett be a hivatalos honlapján.
Tovább bővül a klub hivatalos partnereinek listája a 2022/2023-as szezon kezdete előtt. A Hally & Son nap- és divatszemüveg márka után a Milan most egy újabb együttműködésről számolt be.
A klub hivatalos bejelentése szerint többéves megállapodást kötött a OneFootballal, amely az elkövetkező években a Milan hivatalos NFT és prémium partnere lesz. A klub a OneFootballal közösen egyedülálló digitális alkotásokat és videókat dob piacra augusztus 29-től kezdve a magasabb szurkolói élmény érdekében. Ezek a különleges meccspillanatok NFT formában vásárolhatók meg a Serie A, az Olasz kupa és az Olasz szuperkupa mérkőzésekre vonatkozóan.
Casper Stylsvig, a Milan igazgatója: “Nagyon örülünk, hogy a OneFootballt a prémium partnereink családjában üdvözölhetjük és elindíthatjuk a szurkolóinknak szóló partnerséget. Ez az együttműködés lehetővé teszi számunkra, hogy közelebb kerüljünk a több mint 500 millió Rossoneri-szurkolóhoz szerte a világon. Klubként úgy gondoljuk, hogy ez egy olyan terület, amely valóban nagy mértékben fokozni a szurkolói élményt. Izgatottan várjuk, hogy együtt dolgozhassunk a OneFootballal.”