A Puma hivatalosan is bemutatta a 2020/2021-es idényre tervezett új hazai mezt, amelynek történelmi és kulturális vonatkozása van.
Nyilvánosságra hozták az új szezonra tervezett hazai mezt, amelynek színösszeállítása nem okoz nagy meglepetést, ugyanis a hagyományokhoz hűen piros-fekete csíkozású. Az aktuális szezonban viselt szereléshez képest sokkal szélesebbek a mezen lévő csíkok.
A Milan a hivatalos honlapján Alessio Romagnolival, Zlatan Ibrahimoviccsal és Theo Hernándezzel, azaz a csapat három legnépszerűbb és legkedveltebb játékosával mutatta be az új mezt. A hazai szerelést a Galleria Vittorio Emanuele II ihlette, amely Milánó egyik legnagyobb turistalátványossága. Ez Olaszország legrégebbi bevásárlóközpontja és az első olasz király tiszteletére nevezték el. A Galleria mintái illetve építészete ihlette a Milan mez mintázatát.
Casper Stylsvig, a Milan igazgatója: “Az AC Milan mez szimbolikus és rajongók millióinak a büszkeségét illetve a hovatartozását képviseli. Az új dizájn a hagyomány, a kultúra és az ikonikus építészet előtt tiszteleg, amely szinonimája a mi gyönyörű Milánó városunknak. Az AC Milan az innovációra, a közösségre, az integritásra és az inkluzivitásra épül és a Puma hatékonyan megragadta ezeket az értékeket a mez elegáns kinézetének tervezésekor.”
Mint arról beszámoltunk, a Milan és az Emirates meghosszabbította az együttműködését, így természetesen az új mezen is szerepel az arab légitársaság logója, azonban újdonság, hogy a Fly Better elnevezésű brandje is megjelenik.
Ami a mez hátulján szereplő nevek és számok betűtípusát illeti: a Serie A bevezetett egy egységes betűstílust.
ÍME A MILAN ÚJ HAZAI MEZE: