Sebastian Vettel (videó a német köréről):
„Ezen a pályán sok a szintkülönbség. Az első kanyar egy szűk hajtű a hosszú egyenes után – nagyon fontos eltalálni a megfelelő ívet. A kettes kanyar kissé trükkös, hiszen lejtmenetben kell fékezni. Kifelé lejt, könnyű elveszíteni itt az autót. Hosszú kanyar, amiben jó első tapadás kell. Aztán jön a hármas kanyar, amely egy nagyon gyors jobbos, és mivel az emelkedő tetején van, vakon fordulunk rá.”
„A négyes kanyarban fontos érinteni a kanyarcsúcspontot, nagy sebességet kell átvinni rajta. Aztán jön egy egyenes, amely az ötös kanyarhoz vezet. Egy újabb nagyon hosszú kanyar, amelyben nagyon könnyű elveszíteni az autó hátulját a kijáratnál. Ez keményen igénybe veszi a hátsó gumikat is. Aztán jön egy rövid egyenes, majd a fékezés a sikánhoz.”
„Ezt követően jön a kedvenc szakaszom. Itt nem igazán van időd pihenni. A nyolcas és kilences kanyar egymásba folyik, itt fontos, hogy jól állítsd be az autódat a versenyre. Az utolsó jobbos a pálya leggyorsabb kanyarja. Aztán következik a tizenkettes. Az előtte lévő egyenesben kicsit lehet pihenni, állítani valamit a kormányon. Itt is fontos, hogy csípjük a csúcspontot, amit a belső kerékvető jelent. Aztán pedig következik a két utolsó kanyar – hosszú kanyarok. Ezen a részen is türelmesen kell bánnunk a gázpedállal, könnyű ugyanis túlpörgetni a hátsókat. Az utolsó kanyarba nagy tempót viszünk bele. Ez a Forma–1 egyik leghosszabb kanyarja, úgy érzed, soha nem ér véget. Aztán végül gyorsítunk az egyenesben, és remélhetőleg egy jó kört fejeztünk be.”
Kimi Räikkönen és a Magyar Nagydíj
A Hungaroringről:
„Én szeretem a magyar pályát. Az emberek szokták mondani, hogy unalmas verseny, de legutóbb sok izgalmas futamunk volt ott. Szóval ez egy jó verseny.”
A nagy forróságról:
„Igaz, hogy nagyon meleg szokott lenni, azonban ez a gumik és a motor szempontjából sokkal nagyobb probléma. Nincs ebben semmi különleges, sokat iszunk, felkészülünk rá.”
A sok finn szurkolóról:
„Számukra talán ez a legkönnyebb, vagy ha nem is a legkönnyebb, de a legolcsóbb megoldás arra, hogy eljussanak egy F1-es futamra. Mindig sok finn van jelen, közel is van Finnországhoz, szóval ezért vannak ilyen sokan.”