Az új megállapodás jelentősen növeli a Milan éves szponzori bevételeit.
Az egyezség alapján a BitMEX logója szerepelni fog a Milan mezek vállán az összes versenysorozatban, tehát a Serie A-ban, a Bajnokok Ligájában és az Olasz kupában is. Több klub esetében is megfigyelhető, hogy a mezen további reklámfelületek szerepelnek és most a Milan is csatlakozott hozzájuk.
A szponzori megjelenésnek természetesen pénzügyi vonzata van. A MilanNews beszámolója szerint a BitMEX éves szinten 4 millió eurót fizet a Milannak a felületért.
Ez jelentős összegnek számít és lehetővé teszi a szponzorációból származó bevételek növelését, ami fontos célkitűzés a Milan számára. Összehasonlításképpen a mez elejének középső részén lévő megjelenésért az Emirates évi 10-15 millió eurót fizet. A bevétel nagysága a következőképpen tevődik össze: fix összeg, plusz a csapat teljesítményétől függően bónuszok.