Ez vagyok én – kampány a nők sportolásáért

Kelemen Katalin táncoktató, Kovács Ágnes olimpiai bajnok úszó, Papp Krisztina hosszútávfutó és Sulija Vivien aerobikoktató lesznek a Nike új marketingkampányának magyarországi arcai.

nike_magyasportokhaza.jpg

Az "Ez vagyok én" szlogennel induló, figyelemfelkeltő akciósorozat célja, hogy változtasson a női sport alacsony értékelésén – hangzott el a látványos showelemekkel tarkított sajtótájékoztatón.
   
A világhírű sportszergyártó felméréséből – amelyben 10 ezer, 16 és 30 év közötti nő vett részt – kiderül: a megkérdezettek 73 százaléka szerint a sport lelkileg megerősít, s a sportoló nők önmagukról alkotott képe lényegesen pozitívabb, mint a nem sportolóké. Ezért a kampány ösztönözni szeretné a nők részvételét a sportban, hangsúlyozva a sportolás kedvező mentális hatásait.
   
Magyarországon a 18-22 év közötti, rendszeresen sportoló nők aránya 53 százalék. A magyar lányok leginkább a futást és kocogást (21 százalék) kedvelik, de népszerű az úszás (19 százalék), az aerobik (16 százalék), a röplabda (11 százalék), a kosárlabda (8,3 százalék) és a kézilabda (7,9 százalék).
   
A sajtótájékoztató keretében mutatta be a Nike a nők számára készült új sportkollekcióját.

MTI