Tiltakozó Michelin, perelő BAR, biztossá váló Magyar Nagydíj, Baumgartner szerződtetése, bizakodó Mosley és Hamilton – ezt tartogatta számunkra az F1 az elmúlt 20 évben, december 23-án.
1995 – A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo szerint a frissen igazolt Michael Schumacher a lehető legjobbkor érkezett a Ferrarihoz – az olasz több győzelmet jósolt neki 1996-ra, és azt mondta, hogy 1997-ben már világbajnok lesz.
1996 – Max Mosley, a Nemzetközi Automobil Szövetség elnöke úgy véli, rossz hatással van a Forma-1-re, hogy Frank Williamst, és a grove-iak még öt munkatársát bíróság elé ráncigálták Ayrton Senna halála miatt. A brit sportdiplomata szerint a balesetek mindig a sportág részévé tartoztak, igaz, azt is biztosítani kell, hogy senki se sérüljön meg egy-egy ütközés során.
1997 – A Michelin bejelentette, hogy nem tér vissza a Forma-1-be 1999-ben – a francia gumigyártó belépésének híre akkor röppent fel, miután a Goodyear a ’97-es szezon után bejelentette: a következő évad végén, azaz 1998-ban kivonul a sportágból.
1998 – A következő szezon újonca, a British American Racing bíróságon akar harcolni igazáért, amiért az FIA megtiltotta nekik, hogy autóikat különböző színűre fessék, és így versenyezzenek vele 1999-ben. A kétféle mintázattal a BAR két dohánytermékeket gyártó szponzorát szerette volna reklámozni.
1999 – Alex Zanardi sikertelen és pontnélküli szezonja ellenére valószínűleg marad a Williams csapatánál 2000-e is – hírek szerint azért, mert a grove-iak egyszerűen nem találtak helyére való pilótát. Mindenesetre a csapat másik pilótája, Ralf Schumacher is az olasz maradása mellett van.
2000 – Biztonságba került a Magyar Nagydíj, miután a kormány úgy döntött, hogy a hamarosan életbe lépő dohánytilalom ellenére az eddigi főszponzor Marlboro továbbra is névadóként fogja támogatni a hungaroringi versenyeket – azok után, hogy hazánk futamát „világszínvonalú autósport-eseménynek” titulálta az ország vezetése.
2001 – Mika Salo, a 2002-es bemutatkozásra készülő Toyota egyik pilótája a brit Sunday Mirrornak úgy nyilatkozott, hogy már sajnálja, hogy az 1999-es Német Nagydíjon, a mezőny élén haladva elengedte a világbajnoki címért harcoló csapattársát, Eddie Irvine-t, amivel így csak második lett, és azóta sem került a győzelem közelébe – a finn pilóta akkor a Silverstone-ban lábát törő Michael Schumachert helyettesítette a Ferrarinál.
2003 – A Minardi hivatalosan is bejelentette, hogy a 2004-es szezonban végig Baumgertner Zsolt fogja vezetni egyik autójukat. A 2003-ban már két versenyt teljesítő magyar versenyző a kormány hathatós támogatásával kapott lehetőséget a mezőny legkisebb csapatánál, Gianmaria Bruni mellett.
2004 – Egy évvel Zsolt bejelentése után a Minardi ezúttal a holland Christijan Albersnek okozott örömet azzal, hogy szerződést kötött vele a 2005-ös szezonra. Az előző négy szezonban a DTM-ben vitézkedő pilóta a Lost Boys holland videojáték-fejlesztő cég támogatását hozta magával a faenzaiakhoz.
2005 – Miután a Vodafone nemrég bejelentette, hogy 2007-től már a McLaren autóin fognak díszelegni logói, Luca di Montezemolo, a Ferrari elnöke azt mondta, nem aggódnak túlságosan a telekommunikációs óriás elvesztése miatt, és nem is sietnek, hogy keressenek a helyükre valakit.
2006 – A McLarennél uralkodó szigorú légkör miatt Juan Pablo Montoya a szezon kellős közepén intett búcsút Wokingnak, hogy szinte azonnal Chip Ganassi NASCAR-csapatánál találjon menedéket. A Toro Rosso szinte azonnal megkereste, hogy versenyezzen náluk, de a kolumbiai visszautasította a faenzaiak ajánlatát, hogy 100%-ban a szériaautókra koncentrálhasson.
2008 – Max Mosley szerint a következő szezontól érvénybe lépő módosítások meg fogják hozni a várt hatást, és több lesz az előzés – az autókra szélesebb és alacsonyabb első, valamint keskenyebb és magasabb hátsó szárnyakat szerelnek fel, visszatérnek a slick abroncsok, valamint az energia-visszanyerő rendszer is be fog mutatkozni majd.
2009 – Michael Schumacher és a Mercedes meglepte a világot, amikor karácsony előtt bejelentették, hogy a hétszeres világbajnok visszatér korábbi sikerei helyszínére. A német pilóta azok után kötött három éves szerződést a Brawn GP-ből Mercedesszé átalakuló istállóval, hogy a nyáron meghiúsult visszatérési kísérlete, amikor a sérült Felipe Massa helyére szeretett volna beugrani a Ferrarinál.
2010 – A kijevi városvezetés Forma-1 fogadására is alkalmas versenypályát tervez az ukrán főváros mellett – az 1 milliárd dollárnak megfelelő hrivnyából megvalósuló projekt elkezdését 2011 elején tervezik.
2011 – Jarno Trulli, a Caterhamnél két szezont lehúzó pilóta úgy véli, hogy alakulata most már részen áll arra, hogy belépjen a középcsapatok közé, és a pontszerzésért harcoljon.
2012 – A sportágban hamarosan harmadik évét kezdő Pirelli első embere, Paul Hembery úgy véli, hogy a csapatok most már készen állnak arra, hogy agresszívabb gumikkal versenyezzenek – az olaszok új, és az eddigieknél is lágyabb keverékek bevetését tervezi a 2013-as szezonra.
2013 – Lewis Hamilton – aki első mercedeses szezonját egy győzelemmel zárta – szerint a 2014-es szezon előtti változások nagyon nagy lehetőséget nyújtanak nekik arra, hogy legyőzzék a sportágban négy szezon óta egyeduralkodó Red Bull csapatát.
2014 – Alan Permane, a Lotus pályamenti műveletekért felelős mérnöke, úgy véli, hogy Pastor Maldonado nagyobb reputációt igényel annál, amit a közvéleménytől kap – a kolumbiai számtalan balesetbe keveredett a szezon során, Esteban Gutierrez Sauberjét Bahreinben fejre is állította figyelmetlensége miatt.