Flashmobbal indult a Bringázz a munkába! kampány őszi fordulója

image

Figyelemfelhívó flashmob akcióval indította hétfőn a Magyar Kerékpárosklub a Bringázz a munkába! kampány őszi fordulóját Budapesten.

A klub aktivistái a piros lámpánál várakozó autósok elé 7 méteres molinót feszítettek ki Bringázz a munkába! felirattal, valamint óriási szövegbuborékokat helyeztek el azt kifejezve, hogy milyen érvek késztethetik kerékpározásra az autóban ülőket. A Gellért téri flashmob akció a kerékpáros munkába járás pozitívumaira, a realizálható konkrét előnyökre akarta felhívni a figyelmet – közölte a szervező hétfőn az MTI-vel.
Az érdeklődők október 26-ig regisztrálhatnak a bringazzmunkaba.hu weboldalon, ahol be kell jegyezniük a minimálisan előírt 8 kerékpáros munkába menetelt is a közlekedési naplóba. A kampány mindenki számára nyitott és ingyenes.
A Bringázz a munkába! kezdeményezés 2008-as indulása óta évente több mint 20 ezer közlekedőt aktivizál, akik az 5 hetes kampányidőszak alatt kerékpárral járnak munkahelyükre. A Magyar Kerékpárosklub forráshiány miatt az idei évben a kampányt takarékos formában, Bam! Minimál néven valósítja meg.