Bár a hazai nagydíján, az Indiai Nagydíjon valóra vált egy álma, és ha csak a pénteki nap, de a Team Lotus tesztpilótája, Karun Chandhok pályára léphetett a hazai közönség előtt, ennek ellenére a 27 éves pilótának még nagyon sok álma van a Formula-1-el kapcsolatban. Chandhok szívesen megmérkőzne Alain Prosttal egy Hesketh volánja mögött, amibe a 90-es években használt aktív felfüggesztés elemeit szerelnék, és minderre talán London utcáin kerülhetne sor, vagy esetleg mégis inkább Delhiben…
Ha bárhol a világon választhatnál egy várost egy új Formula-1-es pálya számára, akkor te a világ melyik városát választanád és miért?
Karun Chandhok: „London. Úgy gondolom, hogy ott rendezhetnénk az Angol Nagydíjat a történelmi park szívében és ez a monumentalitás igazán fantasztikus lenne.”
Ha választhatnál egy korábbi világbajnokot a csapattársadnak, akkor te kit választanál és miért?
KC: „Alain Prost – úgy érzem, hogy nagyon sokat tudnék tanulni tőle. Nem hiába hívták őt professzornak!”
A Formula-1-ben rengeteg innováció volt a múltban, szárnyas autó, aktív felfüggesztés, turbómotor, hatkerekű versenyautó, és még lehetne folytatni. Ha visszahozhatnál egyet, ekkor mi lenne az, és miért?
KC: „Én imádom az aktív felfüggesztés ötletét, úgy gondolom, hogy az egy igazán briliáns koncepció volt, abban a korban, amikor az aerodinamika még sehol sem járt napjaink színvonalától.”
Milyen innovációval szeretnél találkozni a jövőben?
KC: „Szerintem a Formula-1 most nagyon jó formában van. Jó az egyensúly a pályák és az előzést elősegítő szabályok között, de mind e mellett az F1 esszenciája is megmaradt.”
Ha az egész életedben csak egyetlen egy pályán versenyeznél, akkor melyik egykori, vagy jelenlegi pálya lenne az?
KC: „Monaco – most és mindörökké!”
Maserati, Alfa Romeo, Tyrrell és March csak néhány csapat, akik már nincsenek benne a sportban. Melyik csapatnál szeretnél a leginkább versenyezni és miért?
KC: „Imádtam volna a Hesketh-nél dolgozni – úgy hírlik, hogy ők nagyon mókás társaság voltak.”
Ha tervezhetnél egy új F1-es pályát, akkor te mely pályákon található kedvenc kanyarjaidat építenéd be. És melyik az a három kanyar, amely a te listád élén szerepel és miért?
KC: „A bal-jobb kombináció a Hotel de Paris és a Casino térnél Monacóból, fantasztikus kihívás, szinte vakon mész át rajta. Az Ascari Monzából – nehéz az ideális ívet megtalálnod és az alacsony leszorító erő miatt a kijáratát is nehéz jól megcsinálni. Végül a Maggots/Becketts Silverstone-ból – nagy kihívás az ideális ív és a megfelelő irányváltás.”
Ha visszamehetnél az időben, akkor te melyik korszakot választanád az 1950-es és az 1990-es évek között és miért?
KC: „Hmm… feltehetőleg az 1990-es évek. Nagyon tetszettek a korai 90-es évek autói, olyan kifinomultak, mégis egyszerűek voltak, és nem volt sok millió gomb a kormányukon…”
Melyik jelenlegi Formula-1-es szabályt változtatnád meg a leginkább és miért?
KC: „Nem vagyok valami nagy rajongója a KERS-nek, számomra úgy tűnik, hogy nagyon drága, és a látványt sem erősíti, ha mindenki ugyanazt a power gombot nyomogatja.”
Ha választhatnál két Formula-1-es kiválóságot a múltból, akkor kiknek az egymás elleni csatáját néznéd meg a legszívesebben?
KC: „Senna és Schumacher csatáját a pályájuk csúcsán!”
Ha csapatvezető lennél, akkor ki az a két jelenlegi pilóta, akit a saját csapatodhoz szerződtetnél (magadon és a jelenlegi csapattársadon kívül)?
KC: „Fernando Alonso.”
Csak 19 nagydíj van a versenynaptárban, ha hozzátehetnél egyet, akkor te melyik pályát választanád és miért?
KC: „Laguna Seca – fantasztikusan néz ki az a pálya, és én azt az ötletet is támogatom, hogy a Formula-1 visszatérjen Amerikába.”
Egy vacsorát adsz, amelyre a jelenből, vagy a múltból bármely négy embert meghívhatnál az autósportok világából, akkor te kiket hívnál meg?
KC: „Frank Williamst, Ron Dennist, Ken Tyrrellt és Colin Chapmant – úgy gondolom, hogy igazán hihetetlen történeteket tudnának nekem mesélni.”
Ha lenne egy lehetőséged, hogy a Formula-1 múltjából bármelyik legendás versenyautót kipróbáld (a csapatodén kívül), akkor te melyiket választanád?
KC: „Az 1993-as Williams FW15C-ét vagy az 1990-es Ferrari 641-est választanám.”
Tetőtéri medence, tekepálya, mozgó sushi bár, csak néhány dolog, amivel a motorhomeok nincsenek felszerelve. Ha te hozzátehetnél valamit a csapatod motorhomejához, akkor mi lenne az?
KC: „Egy lift, a lépcsők ugyanis igazán meredekek!”
Képzeljük el, hogy megnyerted a világbajnoki címet, hol rendeznéd az ünnepi vacsorát, és mi lenne a menü?
KC: „Ah, ez könnyű. A Khushboo étterem Brackley-ben a menü pedig egy igazi Karun specialitás lenne!”