Azt a most nyilvánosságra kerülő adatok is alátámasztják, hogy a négy nagycsapat (a Mercedes, a Red Bull, a Ferrari és a McLaren) komoly előnyben van az ellenfelekkel szemben, azaz sokkal több pénzt költhet el egy versenyszezon alatt. Az említett alakulatok büdzséje például kivétel nélkül meghaladja a 400 millió eurót, míg a lista ötödik helyezettjének 200 milliónál is kevesebb áll a rendelkezésére, az utolsó pedig a 100 milliós határt sem éri el.
A listát a Red Bull vezeti: a bikások 468,7 millió euróból gazdálkodhatnak, azaz költségvetésük 1,3 millióval nagyobb, mint a címvédő egyleté. A Mercedest (a stuttgartiak neve mellé 467,4 millió euró került) a McLaren-Honda követi 465 millióval (ez az összeg mindenképpen figyelemre méltó, a csapatnak ugyanis továbbra sincs főtámogatója), azaz a bajnokságban egyelőre küszködő alakulat ezen a listán egyből „dobogós” tudott lenni, mégpedig a Ferrarit (418 millió) megelőzve.
Az ötödik legnagyobb költségvetés Sir Frank Williams alakulatáé – ennek ismeretében mindenképpen dicséretre méltó, hogy a csapat tartani tudja harmadik helyét, és két komolyabb anyagi háttérrel rendelkező ellenfelet is le tud előzni –, a britek 186,4 millió euróból gazdálkodhatnak. A középmezőny csapatainak költségvetése szinte kivétel nélkül 130 millió, míg a Sauber 103,25 milliót, a Manor pedig „mindössze” 83 milliót költhet a 2015-ös évadban.
A Business Book GP és az El Mundo Deportivo által közölt adatok alapján a tíz Forma-1-es alakulat összesen 2598 millió euróból gazdálkodhat, azaz nagyjából ennyi pénzt költenek majd el az idei szezonban. Az említett források információi alapján elkészített listán a zárójelben található összegek a szponzoroktól származó jövedelemre, a partnerektől érkező összegekre, és a Forma-1 Menedzsmenttől (FOM) kapott pénzdíjakra vonatkoznak.
A 2015-ös költségvetési lista:
1. Red Bull: 468,7 millió euró (266 millió + 35,7 millió + 167 millió)
2. Mercedes: 467,4 millió euró (122 millió + 212,4 millió + 133 millió)
3. McLaren: 465 millió euró (144,5 millió + 216,5 millió + 104 millió)
4. Ferrari: 418 millió euró (208,5 millió + 34,5 millió + 175 millió)
5. Williams: 186,4 millió euró (52,5 millió + 22,9 millió + 111 millió)
6. Lotus: 139,1 millió euró (69,5 millió + 13,6 millió + 56 millió)
7. Toro Rosso: 137,45 millió euró (68 millió + 9,45 millió + 60 millió)
8. Force India: 129,7 millió euró (49,5 millió + 12,2 millió + 68 millió)
9. Sauber: 103,25 millió euró (44 millió + 9,25 millió + 50 millió)
10. Manor: 83 millió euró (0,5 millió + 32,5 millió + 50 millió)