Több, mint 17 millió euróval emelkedett a Milan szponzori és partnerségi együttműködéseiből származó bevétele a 2020/2021-es idényben.
A klub közgyűlésén közzétett hivatalos pénzügyi beszámoló alapján a Milan nem csupán a pályán ért el kiváló eredményeket az előző szezonban, ugyanis Ivan Gazidis vezérigazgató illetve Casper Stylsvig igazgató munkájának is meglett a gyümölcse.
A hivatalos adatok szerint a Milan a 2020/21-es idényben 54 millió eurós szponzori bevételre tett szert, ami hatalmas – közel 50 százalékos – növekedésnek felel meg a 2019/20-as szezonban produkált 36,6 milliós bevételhez képest.
Így egy év alatt 17,4 millió euróval nőttek a szponzorációból és a partnerségekből származó bevételei a klubnak. Ebből az összegből 14,2 millió eurót a főszponzor Emirates és 13,1 millió eurót a sportszergyártó Puma utalt a Milannak, míg a fennmaradó 26 millió euró a különböző szponzori együttműködésekből és partnerségekből adódott össze.
A klubnak az előző szezonban szponzori együttműködése volt számos vállalattal, íme néhány a teljesség igénye nélkül: Socios, A2A Energia, Banco BPM, DAZN, Electronic Arts, Giuliani, La Molisana, Royal Forex, Fratelli Beretta, Skrill, Snaitech, Star Casino, Tianyu Technology és Trenitalia.