Friss, magyar tógazdaságokból származó napi ezer adag hallal népszerűsíti a halfogyasztást az Agrármarketing Centrum (AMC) a Kapj rá! kampányban a Sziget fesztiválon, a borfaluban – mondta Ondré Péter, az AMC ügyvezető igazgatója az M1 aktuális csatornán hétfőn. Elmondta, hogy hideg halételekkel, halpástétommal, grillezett és rántott halakkal, például pisztránggal, ponttyal és harcsafalatokkal várják a fesztiválon a fiatalokat – tudósít az MTI. Kiemelte, hogy Magyarországon mintegy 25 ezer hektáron folyik tógazdasági haltenyésztés. Az ország ponty és az afrikai harcsa előállításban az uniós piacokon vezetőnek számít. Kitért arra is, hogy az Európai Unióban (EU) az átlag halfogyasztás 20 kilogramm, míg a magyarok évente kevesebb mint 5 kilogrammot fogyasztanak.
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.