A PUMA sport-, és lifestyle márka ma reggel büszkén bejelentette, hogy hosszú távú együttműködést kötött a világhírű ikonnal, Mario Balotelli-vel. Az olasz csatár ezennel belépett a PUMA családjába, ahol már Usain Bolt, Sergio Agüero, Cesc Fàbregas, Marco Reus, Radamel Falcao és Rickie Fowler hosszú évek óta jelen van.
Balotelli aláírása kulcsfontosságú sportesemény a PUMA életében, mivel nem titkolt céllal a következő években meghatározó szerepet szánnak neki a Puma futball kommunikációjában. A sportszergyártó a sztárjátékoson szerződtetésén túl, hosszú távú partnerség kötött az Olasz Labdarúgó Szövetséggel (FIGC) is, amely együttműködés újabb stratégiai fellépéseket eredményez a jövőben.
Az új együttműködés kapcsán Balotelli elmondta: “ Ez egy nagy lépés számomra. A PUMA-val folytatott beszélgetésekkor egyértelműen kiderült, hogy értenek engem, a személyiségemet és az ambícióimat. A legújabb termékeket, fejlesztéseket és a marketing stratégiát látva, büszke vagyok arra, hogy mindez összefüggésbe hozható velem. A PUMA hosszú évek óta jelen van az olasz válogatott életében és a velem, valamint a szövetséggel kötött együttműködés ezt csak fokozza. Biztos vagyok benne, hogy a következő években számtalan közös jó dolog vár ránk.”
A bejelentést követően, Björn Gulden, a PUMA vezérigazgatója hozzátette: „Mario Balotelli egy világszínvonalú futball játékos, aki a jövőben kulcsfontosságú nagykövet lesz a PUMA életében. A szenvedélye, a gyorsasága, mozgékonysága és az ereje tökéletesen illeszkedik a márka elképzeléseihez. A brazíliai világbajnokság és a 2014. fontos év a PUMA számára. A márka új küldetéséhez és szlogenjéhez – ‘ Forever Faster’ – Mario tökéletesen illeszkedik, nála alkalmasabb személyt nem is találhattunk volna, ahhoz, hogy kiegészítse a már erős sport-marketing portfóliónkat és új lendületet adjon a márka változásaihoz.”
Balotelli először a múlt heti AC Milan elleni mérkőzésen, illetve a tegnap esti Milan Derby-n viselte a PUMA evoPower Stampa Fg futballcipőjét, aminek különlegessége, hogy újságpapír mintázatú és olyan cikkrészletek borítják, amelyek meghatározták a futballsztár karrierjét.
PUMA
A PUMA a világ egyik vezető sport-életstílus vállalata, amely cipőt, ruházatot és kiegészítőket tervez és fejleszt. Elkötelezett célja, hogy oly módon dolgozzon, amivel hozzájárul a kreativitás, a biztonságos fenntarthatóság és a béke támogatásához a világban, döntéseiben és cselekedeteiben pedig hű maradjon az igazságosság, a becsületesség, a pozitív életszemlélet és kreativitás értékeihez. A PUMA a sportban kezdődik és a divatban végződik. A Sport Performance és Lifestyle márkái olyan kategóriákat foglalnak magukban, mint a Futball, a Futás, a Motorsportok, a Golf és a Vitorlázás. A Sport Fashion termékek olyan világszerte elismert művészekkel való együttműködést jelölnek, mint Alexander McQueen, Mihara Yasuhiro és Sergio Rossi. A PUMA Group tulajdona a PUMA, a Cobra Golf és a Tretorn termékcsoport. A vállalat, amelyet 1948-ban alapítottak, több mint 120 országban forgalmazza termékeit, világszerte több mint 9000 embert foglalkoztat. Központja működik a németországi Herzogenaurachban, Bostonban, Londonban és Hong Kongban. További információkért kérjük látogassa meg weboldalunkat: http://www.puma.com