Palikék nagy küzdelemre számítanak Kapuváron is

palik_laszlo_lead.jpg

Ennél jobb hangulatban nem is készülődhetne a Palik László, Darázsi Gábor páros a tereprali-bajnokság folytatására, a péntektől vasárnapig tartó II. Rábaköz-kupára.

A Palik Racing Team egysége ugyanis egy hónapja megnyerte a derecskei viadalt, így az ob-sorozat harmadik futama előtt már második a pontversenyben.

Persze, a pilóta és navigátora is tisztában van azzal, hogy borzasztóan nehéz küzdelemre lehet számítani Kapuvár környékén.

– Tavaly remekül éreztük magunkat a Rábaköz-kupán. A szervezők technikás, igazi terepralis szakaszokat jelöltek ki, a nézők pedig roppant barátságosan fogadtak minket. Gondolom, most is hasonló viadal vár ránk – nyilatkozta a 2008-ban bajnokságot nyerő Palik László. – Bevallom őszintén, nem gondoltam, hogy az első két futamon, amikor főleg a motorerő számított, egy harmadik és egy első helyezést produkálunk. Úgyhogy számunkra jól indult a szezon, mégis azt mondom, nem szabad messzemenő következtetéseket levonni az eddig történtekből. Már többször jeleztem, a magyar ob-sorozat nem csak a régió, de egész Európa egyik legkiegyensúlyozottabb, legszínvonalasabb szériája, ráadásul a kapuvárit is számolva még hat verseny van hátra az idényből. Ugyanúgy, mint az első két futamon, most is óriási, másodpercre menő küzdelemre számítok. Egy esztendeje a második helyen zártuk a Rábaköz-kupát, mindent megteszünk, hogy most is jó eredményt érjünk el.

II. Rábaköz-kupa, a 2010-es magyar tereprali-bajnokság harmadik futama. (Az össztáv 509 kilométer, a szelektív szakaszok hossza 374 km)
Prológ (péntek): 4 kilométer (Kapuvár)
1. szelektív szakasz (szombat): 58 kilométer (Kapuvár)
2. szelektív szakasz (szombat): 49 kilométer (Csapod)
3. szelektív szakasz (szombat): 58kilométer (Kapuvár)
4. szelektív szakasz (szombat): 49 kilométer (Csapod)
5. szelektív szakasz (vasárnap): 49 kilométer (Csapod)
6. szelektív szakasz (vasárnap): 58 kilométer (Kapuvár)
7. szelektív szakasz (vasárnap): 49 kilométer (Csapod)

A nemzeti tereprali-bajnokság állása a második verseny után: 
1. Korda Erik, Tóth György (Nissan) 52.5 pont, 2. PALIK LÁSZLÓ, DARÁZSI GÁBOR (NISSAN) 48, 3. Szalay Balázs, Bunkoczi László (Opel) 40,5, 4. Bálint Zoltán, Marton Dániel (Nissan) és Lukács András, Szegedi Ferenc (G-Baba Proto Evo) 27-27, 6. Lónyai Pál, Garamvölgyi Zoltán (Nissan) 12,5.

XLsport –
Forrás: Palik Racing Team

XLsport.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.