Piacra dobják a Milan negyedik számú mezét

Az előző szezonhoz hasonlóan a Puma idén is úgy döntött, hogy egy különleges, negyedik számú mezt készít egy együttműködés keretein belül.

A Milan hivatalosan is bejelentette, hogy február 23-án, csütörtökön mutatja be az új negyedik számú mezét a Koché branddel együttműködve. Ez nem újdonság, ugyanis már szinte megszokottá vált, hogy a sportszergyártók a hazai, az idegenbeli és a harmadik számú mezeken kívül egy negyedik számút is készítenek szezonról szezonra.

Ezúttal a Koché divatmárkával együttműködve készült el a Milan negyedik számú meze, amelyről már kiszivárogtatta az első képeket a FootyHeadlines portál a hivatalos bemutatást megelőzően. A tervezők újragondolták a piros-fekete csíkokat és a megszokottól eltérő dizájnban jelenítik meg, továbbá a mezen lévő logók és az Emirates Fly Better felirat is arany színben fog pompázni.

KÉPEK:

A Koché egy francia divatmárka, amelyet 2015-ben Christelle Kocher divattervező alapított Párizsban. A márkának már volt közös projektje a Milannal az előző szezonban.

Nem megerősített információk szerint elképzelhető, hogy a Milan ebben a negyedik számú mezben fog pályára lépni a hétvégén az Atalanta elleni bajnokin.