Fél millióan kezdtek el sportolni a kampány hatására Magyarországon. A Médiaunió Alapítvány 2012-ben Magyarország legnagyobb, sportolásra buzdító, társadalmi célú kampányát rendezte meg.
A példátlan média-összefogással létrejött kezdeményezés egymilliárd forint értékű médiafelületen hívta fel a figyelmet a sportolás fontosságára.
A kampány minden célcsoportot igyekezett megérinteni, idősebbeket, fiatalokat Budapesten, vidéken élőket egyaránt. A kampány közel kétszáz hazai médiumban jelent meg. Három szakaszban zajlott: 2012. április-június, illetve 2012. szeptember-november között minden csatornán futott.
Nyáron, a londoni olimpia idején a közszolgálati televízió-csatornákon, az olimpiai közvetítések között találkozhatott a közönség a ,,szurkolói filmmel”. A nyári időszakban ,,Sportos csütörtökök” és több száz különböző sport-program várták a sportágakat kipróbálni vágyókat. Az eseményekhez országszerte több százan csatlakoztak.