A Milan újabb szponzor érkezéséről tárgyal

A legfrissebb hírek szerint még egy mezszponzora lesz a Milannak a következő szezontól, amelynek köszönhetően további bevételre tehet szert a klub.

A klub legfőbb törekvései között szerepel az éves bevételek növelése az új és a már meglévő partneri megállapodások által. A Bajnokok Ligája-szereplés pénzügyi szempontból nagyon jövedelmező volt és a bajnokságban nyújtott nagyszerű teljesítménynek hála a Milan egyre vonzóbb lett a szponzorok számára is. Ezt mi sem bizonyítja jobban, hogy tavaly augusztus óta több mint 25 partnerséget kötött a klub.

A MilanNews tájékoztatása szerint a Milan vezetősége előrehaladott tárgyalásokat folytat a Wefox Italiával. A német székhelyű biztosító a 2022/2023-as idénytől a Rossoneri prémium partnerei között szerepelhet.

A Wefoxot Európa egyik vezető digitális biztosítójaként tartják számon. A MilanNews írása szerint a Wefox a Milan mezszponzora lesz a következő szezonban és az Emiratesszel illetve a BitMex-szel érvényben lévő együttműködés miatt a német biztosító neve a mez hátulján jelenhet meg. Erre korábban még nem volt példa a Milannál, viszont az utóbbi időben nagyon népszerű extra bevételszerzési lehetőség lett a futballklubok számára.

Amennyiben létrejön az egyezség, ez körülbelül évi 6 – 8 millió eurós bevételt jelenthet a Milan számára. Emellett ahogy arról beszámoltunk, a klub kapcsolatban áll a Pumával és az Emirates-szel is jelenleg érvényben lévő szponzori megállapodások újratárgyalása és meghosszabbítása céljából.