Nem indult jól a Palik László, Darázsi Gábor páros számára a Mohács-kupa. A tereprali-bajnokság szezonnyitójának pénteki prológján fékproblémákkal bajlódott a Palik Racing Team egysége, így a hetedik helyről várja a szombati folytatást. A pilóta érthető módon nem volt elégedett a 7 kilométeres pálya teljesítése után.
– Már az etap alatt éreztem, hogy valami nem stimmel – nyilatkozta a tavalyi ob-t másodikként záró Palik László. – A szakaszon aztán az ideálisnál hosszabb féktávokat kellett vennem, a Nissan folyamatosan „dobálta” a hátulját. Egyelőre nem tudjuk, hogy mi a probléma, de a srácok már dolgoznak az autón. Bízom benne, hogy sikerül versenyképesebbé tenni a kocsit.
A Mohács-kupa állása a prológ után:
1. Szalay Balázs, Bunkoczi László (Opel) 3:36 perc, 2. Korda Erik, Tóth György (Nissan) 1 másodperc hátrány, 3. Fazekas Károly, Maurer Péter (BMW) 2 mp h., …7. PALIK LÁSZLÓ, DARÁZSI GÁBOR (NISSAN) 10 MP H., …9. Bálint Zoltán, Marton Dániel (Nissan) 23 mp h.
Mohács-kupa, a 2010-es magyar tereprali-bajnokság első futama. (Az össztáv 505 kilométer, a szelektív szakaszok hossza 379 km)
1. szelektív szakasz (szombat): 64 kilométer (Mohács-Nagynyárád)
2. szelektív szakasz (szombat): 45 kilométer (Bár-Lánycsók)
3. szelektív szakasz (szombat): 64 kilométer (Mohács-Nagynyárád)
4. szelektív szakasz (szombat): 45 kilométer (Bár-Lánycsók)
5. szelektív szakasz (vasárnap): 45 kilométer (Lánycsók-Bár)
6. szelektív szakasz (vasárnap): 64 kilométer (Nagynyárád-Mohács)
7. szelektív szakasz (vasárnap): 45 kilométer (Lánycsók-Bár)
XLsport –
Forrás: Palik Racing Team