
ifj Cseh Vilmos-Harmos Gergely
Mitsubishi EVO IX
RTE Salgó MIDEX Rally 2013
ifj. Cseh Vili felkészülése a Salgó MIDEX Rallyra az árvízi védekezésben merült ki. Vili nem is tagadta demotiváltan érkezett a nógrádi futamra és látatlanban a negyedik, ötödik helyek valamelyikének a megszerzését tartotta realitásnak. A prológon a közönség szívét megdobogtatóan sikerült autóznia az Ifj. Cseh Vilmos – Harmos Gergely párosnak, a második helyet megszerezve. A páros végül az abszolút negyedik helyen zárta a futamot, de Vili nem tett le arról a vágyáról, hogy a dobogón végezzen a szezon végén.
– Aki látta prológon nyújtott teljesítményedet elégedetten csettinthetett és mondhatta, hogy ” Ez igen! ” Hogy éltétek ezt meg az autóban Gergővel?
– Személy szerint kedvelem a prológot és igyekszem látványosan autózni rajtuk hisz azt gondolom ennek ez a lényege. Az emberek nem azért látogatnak ki és vesznek belépőt hogy végig guruljunk rajta csak azért mert kötelező. Tudom én is, hogy nem jó az autónak, főként a hajtás rendszernek, de ez is hozzá tartozik. Gergőnek is tetszett, ilyenkor nincs más dolga csak integetni 🙂 .
– Idézzük fel a futamot körről-körre.
– Próbáltunk körről körre gyorsulni és javítani. Az utolsó ceredi gyorsaságin hibáztam és leestünk az útról, neki a szalagkorlátnak. Az volt a szerencsénk hogy nem akadtunk bele és visszadobott az útra, így némi fénysérüléssel megúsztuk. Sajnos nagyon betompultam a nagy meleg miatt, de a kitűzött célt sikerült teljesítenünk.
– Mennyire vagy elégedett a futamon nyújtott teljesítményetekkel?
– A verseny előtt azt mondtam hogy a szécsényi trió mögött a negyedik vagy az ötödik hellyel már elégedett lennék. Sikerült a negyedik hely, így azt mondhatnám, hogy elégedett vagyok, de legbelül mégsem. Nagyon más dimenzióban teljesítették a versenyt a szécsényiek, amihez még egyszer gratulálok nekik! A baj az, hogy ha ez így marad egész évben, lemondhatunk az év végi dobogóról. Nagyon sok időt és energiát fektetnek bele ami persze nem tilos. A baj az, hogy nekem sosem lesz erre időm, így nem nagyon van esélyünk előrébb kerülni. Megpróbáljuk három négy felírásból és teszt nélkül teljesíteni a versenyeket, de ez már kevés. Csak úgy tudnék előrébb kerülni ha mi is betanulnánk a pályákat és komolyabban tesztelnénk a verseny előtt. Emiatt kicsit demotivált vagyok, de innen szép nyerni 🙂 !
– Mi várható a következő lábatlani futamon? Begyújtod a rakétákat és a szécsényi trió nyomába eredsz?
– Mindent meg fogok tenni annak érdekében hogy felférjünk a dobogóra. Talán majd kevesebbet húzom a kéziféket, és így pár másodpercet megtakarítunk. Csak el ne aludjak a monotonitás miatt :). Már a navigátorom is letolt hogy sokat csúszkálunk. De nem ez lenne a rally, vagy mi? Lassan már olyan lesz mint a pályaautózás, és csodálják hogy elfogynak a nézők a pálya mellől. Viszont a kettő nem megy, vagy csúszkálsz vagy időre mész. Kicsit elkanyarodtam, de a kérdésedre visszatérve lehet, hogy stílust váltunk és kipróbáljuk a sínautózást, így meglátjuk mire jutunk.
– Köszönöm a beszélgetést és folytassuk Lábatlanban!
AZ RTE Salgó MIDEX Rally végeredménye:
1. Ifj. Vincze Ferenc – Kuti Péter 38:24.8 p
2. Velenczei Ádám – Apkó András 38: 27.3 p
3. Vincze Márton – Kovács Attila 38:41.8 p
4. Ifj. Cseh Vilmos – Harmos Gergely 39.34.5 p
5. Borbás Szabolcs – Demjén Gábor 39:35.8 p
6. Marozsi Zsolt – Szeles Péter 39:40.2 p
Az Rali-Túra Bajnokság állása
1. Vincze Márton – Kovács Attila 52 pont
2. Ifj. Vincze Ferenc – Kuti Péter 50 pont
3. Velenczei Ádám – Apkó András 35 pont
4. Ifj. Cseh Vilmos – Fejes Gábor, Harmos Gergely 22 pont
5. Nagy Mátyás – Nagy Tamás 20 pont
6. Marozsi Zsolt – Szeles Péter 18 pont
Prológ videó by Nyünnye – http://youtu.be/F4bbr3UN5ME