Magyar ördögök a Forma1-ben

WF1_Nico_car.jpg

A Magyarországon piacvezető HELL energiaital szerződést hosszabbított az AT&T Williams csapattal, így a 2010-es szezonban az eddig összesen 16 konstruktőri, illetve versenyzői vb-címet szerző istálló magyar érdekeltségű csapatként versenyez a hét végén startoló Forma1-es világbajnoki sorozatban.
 
A 16 országban jelenlevő HELL energiaital az utóbbi évek dinamikus fejlődésének köszönhetően a korábbinál nagyobb szabású megállapodást kötött a hétszeres egyéni és kilencszeres konstruktőri világbajnok AT&T Williams csapattal, így a magyar vállalat markánsabban jelenik meg a világ legnépszerűbb autóverseny-sorozatában. A szezon során a HELL lesz a pilóták és a csapat hivatalos itala, és amellett, hogy a márka logója felkerül a Williams versenyautók hátsó szárnyára, a versenyzők és a csapat ruházatán is látható lesz. A leglátványosabb elem a sisak: a HELL által tervezett fejfedő garantálja, hogy Rubens Barichello és Nico Hülkenberg kis ördögként száguldozik majd a világ versenypályáin.
 
„HELL-es partnereink személyében nagyon keményen dolgozó embereket ismertem meg, akik egy sokszereplős piacon állnak helyt sikerrel. Tudják, hol a helyük, és aztis, hová tartanak. Ez az elkötelezettség, az élet kihívásaihoz való azonos hozzáállás köti össze a Williams-t és a HELL-t“– mutatott rá Frank Williams, az AT&T Williams tulajdonosa.
 
„Jelentős eredménynek tartom, hogy a HELL a gazdasági válság idején is növekedni tudott, és ez lehetőséget teremtett arra, hogy a szponzorációban is egy szinttel feljebb lépjünk. Immár egy nagynevű F1-es csapat meghatározó támogatói vagyunk ” – hangsúlyozta Nagy Zsolt, a HELL marketing igazgatója.
 
A HELL 2010-ben olyan felületeken jelenik meg a Williamseken, ahol a kilencvenes években a SEGA számítógépes játékgyártó vagy a kétezres évek végén a Philips.
 
A biztos háttérrel az AT&T Williams kiváló képességű versenyző duóval vág neki a 2010-es szezonnak: a tavalyi világbajnok konstruktőr csapattól igazolt, rutinos Rubens Barrichellóval, és a 2009-es GP2-s világbajnok Nico Hülkenberggel.
 
HELL energiaital
A márka és a termék 2006-ban született, először Magyarországon került bevezetésre, de az exportstratégiának köszönhetően ma már a világ 16 országában elérhető, többek közt Szlovákiában, Franciaországban, Németországban és Izraelben is. Magyarország piacvezető energiaitala nagy sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a „Legjobb új piacra lépő termék” és a „Legjobb energiaital” díjat. A HELL aktív támogatója a technikai sportoknak – például rally, drift – és a könnyűzenének is. A termék értékesítése az elmúlt 3 évben dinamikusan növekedett nemzetközi szinten is.
HELL energy cégcsoport
A 100%-os magyar tulajdonban álló cég a HELL márka tulajdonosa. A magyarországi központ mellett 3 kontinensen rendelkezik irodákkal, önálló értékesítési, illetve logisztikai rendszerekkel, így Romániában, az Egyesült Királyságban, Lengyelországban, Spanyolországban, Szerbiában, Ukrajnában, Oroszországban, Új-Zélandon vagy Hong Kongban. A cég fő tevékenysége az energiaital gyártás és forgalmazás.

XLsport – Forrás: Ganczer Gábor