ParasportPress – Vitték a magyar márkákat, mint a cukrot a repülőtéren

Óriási sikert aratott az utasok körében a
Budapest Airport és valamennyi kereskedelmi partnerének ,,Hungarian is trendy” –
azaz ,,Menő a magyar” névre keresztelt közös akciója. Az augusztusra, azaz a
legforgalmasabb repülőtéri hónapra időzített promóció célja az volt, hogy a
hagyományos és jól ismert magyar márkáknak, nívós emléktárgyaknak és ízeknek
csináljon hírverést.

A cikk folytatódik..! kattintson ide!

XLsport.hu
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.