De biztosan nagy változás lesz a számára az aerodinamika miatt és leginkább azért, mert a gumiabroncsok is megváltoztak, valamint a tesztlehetőségek is korlátozottak, ezek a tényezők pedig meg fogják határozni Raikkönen fejlődését, ezért igazán minden lehetőséget meg kell ragadnia, hogy autóban üljön és megpróbálja lerövidíteni a rali autókban töltött két éves bolondozás miatti visszatérés nehézségeit. Így neki most fejben mindent újra kell hangolnia, hiszen egy rali autó és egy Formula-1-es autó nagyon más.”
Watson azonban figyelmezteti Raikkönent, hogy a visszatérés nem lesz egy kéjutazás, mert a Formula-1 nagyon megváltozott mióta 2009 végén Raikkönen elhagyta azt, így a verseny és a kihívás mértéke ma sokak nagyobb. „Ma van néhány kiemelkedő pilóta a Formula-1-ben. Nekem is újra kellett gondolnom, hogy kit is tennék az első helyre. es amit Sebastian Vettel csinál, eltekintve attól a ténytől, hogy a legjobb autója volt nagyon látványos.
Raikkönennek ezért nehéz lesz, Vettel 2010-ben megnyerte az utolsó futamot (és a bajnoki címet) 2011-ben azonban már uralta a mezőnyt. Csak néztünk, mint a moziban, amikor megelőzte Fernando Alonsót kívülről a Curve Grande kanyarban, ami nekem megmutatta, hogy bár a leggyorsabb autója van, de ő tudja is azt használni. Ő egy hihetetlenül lenyűgöző pilóta, de nem csak az autóban, hanem azon kívül is az. Decemberben az Autosport díjátadóján, ahogyan az embereket kezelte jól mutatta, hogy ez a fiú egy igazi sztár. es az F1-nek pont erre van szüksége. es még több ilyen pilóta kellene.”